Niet tevreden?
Wij hopen natuurlijk dat je blij bent met het ontvangen product, maar het kan zomaar zo zijn dat het iets anders is dan verwacht of dat je niet tevreden bent. Uiteraard kun je dan je product retourneren.
- De producten die besteld worden op de webshop kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden, de retour kosten zijn voor rekening van de klant. Het product mag niet gebruikt en / of beschadigd zijn, in dat geval kunnen wij de retourzending niet innemen.
- Meld je retourzending aan door een mail te sturen naar info@madame-zus.nl
- Zet in de e-mail uw ordernummer, het betreffende artikel en de reden van retour.
- Bij ontvangst van de mail, krijg je het retouradres toegestuurd. Stuur het product pas retour als je een reactie van ons hebt gehad op je e-mail. Alle producten dienen goed verpakt te worden in de originele verpakking. Kosten en risico's die verbonden zijn aan het retoursturen zijn voor rekening van de klant.
- Bij levering van producten of diensten boven de 75,- hoef je geen verzendkosten te betalen. Mocht door het retour sturen van een product de totaalprijs van de order onder de 75,- komen, dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening en worden deze dus afgehaald van het bedrag wat je retour krijgt.
LET OP: Persoonlijke producten (met een naam erin verwerkt) kan je niet retouneren(!).
Ruilen
Voor het ruilen van een product gelden dezelfde regels als het retourzenden van een product.
Madame zus
info@madame-zus.nl